Straipsnio nuotrauka 2020-04-01

Techninės problemos - ne vairuotojų reikalas

Tiek jauni, tiek patyrę vairuotojai kelyje po eismo įvykio susiduria su techninėmis problemomis, kurių metu kviečiama techninės pagalbos tarnyba. Tiesa, kas ketvirtas jų skambutis techninės pagalbos specialistams susijęs su kitomis bėdomis.

Pasak „Lietuvos draudimo“ Gyventojų turto draudimo vadovo Andriaus Gimbicko, vairuotojai kviečia pagalbą dėl išsikrovusio akumuliatoriaus, pradurtos padangos, avarinio automobilio atrakinimo, užklimpimo ir pasibaigusių degalų. Tai – dažniausios priežastys tų, kurie apsidraudę privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu, kai yra skambinama pagalbos skambučiais.

Miestų ir regionų gyventojų problemos šiek tiek skiriasi. Jei regionų gyventojai dažniau kreipiasi dėl pradurtos padangos ir purve įklimpusio automobilio, avarinio durelių atrakinimo, tai miesto gyventojai paprastai kreipiasi dėl neužvedamų automobilių ir dėl automobilio transportavimo po avarijos.

A. Gimbickas atkreipia dėmesį, kad savarankiškai rato nesugebėtų pasikeisti maždaug pusė vairuotojų, todėl trūkstant žinių ir patirties geriau kreiptis į specialistus. Važiuoti su prastai priveržtu ratu yra ne tik nesaugu, bet ir pablogėja važiavimo charakteristikos.

Kita dažna problema, kai vairuotojai kreipiasi į draudikus, yra išsikrovęs energijos šaltinis arba kitos problemos, susijusios su akumuliatoriumi. Reikia atkreipti dėmesį, kad įprastinis akumuliatoriaus tarnavimo laikas – 4 ar 5 metai. Pasenę akumuliatoriai turi savybę greičiau išsikrauti, tačiau, palikus automobilio šviesas ar posūkio signalą, pavesti gali ir naujas akumuliatorius.

Specialistas teigia, kad stresas ir skubėjimas yra nuolatinis mūsų palydovas, vienu metu atliekame ne vieną darbą – tai lemia išsiblaškymą ir prie vairo. Be to, vairuotojai turi vis mažiau įgūdžių tvarkyti technines problemas ir ne kiekvienas nori tam gaišti savo laiką.

"Lietuvos draudimas" informacija