Straipsnio nuotrauka 2017-12-19

Techninė pagalba kelyje

Remiantis Gjensidige draudimo bendrovės duomenimis, žiema yra tas laikotarpis, kai vairuotojams techninės pagalbos kelyje prireikia ženkliai dažniau. Dažniausiai į techninės pagalbos tarnybas kreipiasi moterys, kurios sudaro net du trečdalius skambinančiųjų per pastarąjį pusmetį.

Tai akcentavo ir draudimo bendrovės „Gjensidige“ žalų direktorius Gytis Matiukas: „Statistika rodo, kad moterys mums skambina dažniau nei vyrai. Ne tik dėl techninių žinių trūkumo, bet ir dėl saugumo jos pačios nepuola remontuoti gedimo, paskambina pagalbos kelyje tarnybai, o laukdamos ramiai dirba kompiuteriu. Pagalbą kelyje teikiančių tarnybų darbuotojai pastebi, kad moterys, sugedus jų automobiliui, elgiasi racionaliai ir pasikliauja specialistų patarimais“.

Moterys, kaip pastebi Gjensidige draudimo bendrovė, dažniausiai skambina dėl smulkių gedimų, o vyrai tik patyrus eismo įvykį arba įvykus rimtam gedimui, kai transporto priemonei būtinas transportavimas. Jei skambinama dėl sudėtingo automobilio gedimo, techninės pagalbos tarnyba pasirūpina transporto priemonės pergabenimu į artimiausią servisą. Tokiu atveju, vairuotojui kompensuojamos kelionės išlaidos galutiniam tikslui pasiekti. Smulkūs gedimai sutvarkomi vietoje ir vairuotojas gali tęsti kelionę arba pats nuvykti su transporto priemone iki artimiausio serviso.

„Pradūrus padangą, automobilyje netyčia užtrenkus raktelius, neužkuriant automobilio variklio, pasibaigus kurui ar įvykus kitai bėdai kelyje, specialistai atvyksta į įvykio vietą ir pasirūpina problemos sprendimu“, – aiškino draudimo bendrovės atstovas.

Dėl smulkesnių gedimų, skambučių sulaukiama iš moterų, kurios keliauja vienos arba su vaikais. „Tuomet jų balse girdime daugiau nerimo ir prašymų paskubėti. Tokiais atvejais stengiamės suteikti ir kuo išsamesnę telefoninę konsultaciją. Jei skambinanti klientė sutinka, techniniai specialistai pataria, ką ir kaip reikėtų atlikti, norint pašalinti smulkius gedimus. Jei gedimas sudėtingas, stengiamasi kuo skubiau atvykti į pagalbą“, – sakė draudimo bendrovės atstovas.

Todėl rekomenduojame prieš vykstant į ilgesnę kelionę, pasirūpinti automobiliu – patikrinkite degalų, tepalų ir langų skysčio kiekį, įvertinkite automobilio padangas bei žibintus. Taip pat, visada pasiruoškite ir netikėtiems atvejams, jei transporto priemonė užgestų toliau nuo miesto ar greitkelio viduryje. Įsidėkite užkandžių bei gėrimų, kadangi techninės tarnybos atvykimas į vietą gali ir užtrukti. Na, o tai, kad pagalbos kelyje tarnybos iškvietimas ir darbas nieko nekainuotų, nepamirškite pasirūpinti techninės pagalbos kelyje paslauga sudarinėdami draudimo sutartį. Tokiu atveju, vairuotojas susimoka tik už panaudotas žaliavas (pakeistą detalę ar kurą), o techninės pagalbos specialistai padės Jums tęsti kelionę.

Gjensidige informacija